Tag: Nimi

Zakres tematyczny: 1. Interesy, kontekst, stanowiska. Jak zwiększać szansę na poznanie ważnych interesów klienta? 2. Typologia klienta wg Guta i Hamana 3. Jak rozpoznawać poszczególne typy klientów, co robić, a czego unikać w kontakcie z nimi, aby zwiększać szanse na dobrą relację i sprzedaż? 4….źródło: drenalina Biznesu: Techniki perswazji w oparciu o typy klienta

Read more

1. Funkcja informacyjna w pracy sekretarki/asystentki i jej wpływ na podejmowanie decyzji w procesie zarządzania firmą. 2. Psychologia stosowana w sekretariacie /podstawowe błędy popełniane w ocenie innych ludzi i ich wpływ na nasz stosunek do nich oraz komunikację z nimi/. 3. Elementy i kanały…źródło: Skuteczna komunikacja biznesowa w sekretariacie

Read more

  Menedżerowie natomiast poprzestają zwykle na zaparzeniu kawy przed odpaleniem arkusza kalkulacyjnego z budżetem, na wymianie najnowszych plotek firmowych przed spotkaniem informacyjnym zespołu, na narzekaniu na korki przed prezentacją dla klienta. Nic więc dziwnego, że czujemy się wyssani z energii, przytłoczeni obowiązkami, obrabowani z przyjemności zarabiania pieniędzy i realizacji misji firmy dla dobra klientów. Skuteczni […]

Read more

Firma rodzinna – ależ to proste 🙂 Wiecie jak to jest prowadzić firmą rodzinną? Na większość rzeczy brakuje czasu albo pieniędzy, albo i jednego i drugiego. A właściwie, to pieniądze by się znalazły gdyby była pewność, że zostaną dobrze (czytaj: efektywnie) wydane. Właściciele oczywiście zakładają, że tak będzie, gdy wszystkiego sami dopilnują – a na […]

Read more

Zaplecze konferencyjne – najmniej docenione, najczęściej oceniane. Na doskonałe szkolenie wpływa nie tylko profesjonalna kadra szkoleniowców, specjalistów w swojej dziecinie, metodyków, coach’ów, managerów wpływa na nie również całe zaplecze organizacyjne – miejsce, zarówno sala konferencyjna, jak również lokal w którym się znajduje ale i otoczenie w jakim lokal jest położony. Za doskonałe szkolenie odpowiedzialny jest […]

Read more

Mimo że w Polsce działają tysiące polityków, a setki z nich zasiadają w parlamencie, na ekranach telewizorów codziennie widzimy te same twarze. Analitycy „PRESS‑SERVICE Monitoring Mediów” sprawdzili, kto najczęściej wypowiada się dla najważniejszych dzienników informacyjnych i w jakiej skali. Prezentujemy klasyfikację najczęściej słuchanych i oglądanych polityków. Pierwsze miejsca nie mogą być zaskoczeniem, gdyż przewaga liderów […]

Read more

PROGRAM SZKOLENIA: – Typologia trudnych klientów i scenariusze postępowania – Psychologiczne mechanizmy stawania się trudnym klientem – Bank typowych trudnych sytuacji i co z nimi zrobić? – Zasady postępowania w sytuacji reklamacji i zastrzeżeń – Procedury reklamacyjne – Reguły wpływu społecznego…źródło: Psychologia pracy z trudnym klientem – postępowanie w sytuacji reklamacji lub zastrzeżeń

Read more

  RELAKSACJA PRZEZ ODDECH: Najprostszy sposób świadomego oddychania jest następujący. Obserwujemy każdy swój wdech i wydech. Oddychamy przez nos, albo wdychamy powietrze nosem a wydychamy ustami. Obserwujemy nasz oddech oraz nadchodzące wyobrażenia, myśli, uczucia – nie walcz z nimi, nie próbuj usunąć ich ze świadomości, pozwól im płynąć jak strumień. Przypatruj się tym wewnętrznym doznaniom […]

Read more

1. Style prowadzenia negocjacji oraz korzyści i niebezpieczeństwa z nimi związane. 2. Negocjacje win-win – od teorii do praktyki, czyli czy szczytne idee sprawdzają się w twardej rzeczywistości biznesowej. 3. Podstawa negocjacyjnego sukcesu: określanie BATNA, warunków brzegowych, strefy możliwego…źródło: Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne

Read more

Pewna firma osiągnęła w czerwcu ledwie 20 proc. założonego rocznego wyniku. Zwolniła więc dotychczasowych handlowców i zaczęła szukać nowych, stawiając przed nimi wyzwanie: „Macie zrealizować w ciągu pięciu miesięcy pozostałych 80 proc. naszego planu”. Jeśli ktoś myśli, że zdesperowane przedsiębiorstwo znalazło kompetentnych handlowców, zdolnych zawalczyć o ten wynik, bardzo się myli. Nierealne oczekiwania odstraszyły najbardziej […]

Read more

Reklama to pojęcie bardzo szerokie i rozumiane na wielu różnych płaszczyznach. Organizacją kampanii reklamowych zajmują się osoby posiadające w tym zakresie odpowiednią wiedze i doświadczenie, które pozwalają im na tworzenie złożonych projektów odpowiednio oddziałujących na odbiorców. Każda firma działająca na polskim rynku, jeśli tylko pragnie odnieść sukces na ogólnokrajowym terenie musi zadbać o dobrze przygotowaną […]

Read more

Reklama to pojęcie bardzo szerokie i rozumiane na wielu różnych płaszczyznach. Organizacją kampanii reklamowych zajmują się osoby posiadające w tym zakresie odpowiednią wiedze i doświadczenie, które pozwalają im na tworzenie złożonych projektów odpowiednio oddziałujących na odbiorców. Każda firma działająca na polskim rynku, jeśli tylko pragnie odnieść sukces na ogólnokrajowym terenie musi zadbać o dobrze przygotowaną […]

Read more

Wykonujemy swoją pracę, więc po co nam szkolenia Radzimy sobie, dlaczego mamy tracić czas na dodatkową naukę. Gdy w firmie pojawiają się takie pytania, może przegrać bój o rynkowy byt. Często podnoszone są argumenty kosztów. Po co wydawać pieniądze na doszkalanie, skoro wcale tego nie potrzebujemy. Jednak uczymy się całe życie, a jeśli ktoś nie […]

Read more

Rynek usług finansowych jest jednym z głównych sektorów obsługiwanych przez zewnętrzne call center. Wynika to ze specyfiki usług finansowych, wymagających częstego i bezpośredniego kontaktu z klientem, skuteczności akcji telefonicznych oraz dużej konkurencji, która także pragnie dotrzeć jak najszybciej ze swoją ofertą do tych samych odbiorców. Szczególnie banki stoją przed trudnym zadaniem. Monika Trąbińska – Z […]

Read more

Przestrzeń powietrzna całego NATO była w stanie alertu, gdy w zeszłym tygodniu dwa rosyjskie bombowce – zdolne do przenoszenia broni atomowej – naruszyły przestrzeń powietrzną Sojuszu – ujawnił holenderski pułkownik lotnictwa Frank van Wieren. Rosyjskie Tu-95 nie odpowiadały na apele i nie było z nimi żadnego kontaktu.

Read more

W pewnym badaniu naukowym uczestnicy wykonywali określone zadanie, a jednocześnie byli narażeni na bardzo stresujący hałas. Przypadkowo wybranej połowie grupy powiedziano, że jeżeli hałas okaże się zbyt dokuczliwy, mogą go wyłączyć, przyciskając guzik. Jednocześnie prowadzący badanie prosił, żeby wciskać guzik jedynie wtedy, gdy hałas będzie już naprawdę nie do zniesienia. Nikt z badanych nie wcisnął […]

Read more

Wahania, co zrobić z bankrutującą Grecją, nieźle ilustrują, co się dzieje, gdy firma, organizacja, a choćby i UE, zalicza fatalną wywrotkę. Jeśli wcześniej nie wiedziała, czego konkretnie chce i jak zamierza to osiągnąć, wikła się w rozważania, co teraz począć. Zaczyna się gaszenie pożarów. Jeśli chodzi o kłopoty z Grecją, dyskusje, jak sobie z nimi […]

Read more

Brytyjska policja wciąż nie potwierdziła tożsamości sześciu ofiar tragedii na brytyjskiej wyspie Jersey na Kanale la Manche. Wszyscy zostali ugodzeni nożem. Rzecznik polskiej ambasady w Londynie mówi, że z dużą dozą prawdopodobieństwa można powiedzieć, że są nimi Polacy. Podejrzany o morderstwo 30-latek jest w szpitalu, gdzie przeszedł operację. Przyczyną dramatu mogły być kłopoty rodzinne.

Read more